Klacht: accountscore te laag dus geen uitbetaling..

op 04 maart 2014 over ladymail.nl in de categorie Media

Al jaren doe ik mee met mailtjes lezen zonder problemen totdat ze opeens de regels gaan veranderen.Er werd zomaar geen vergoeding meer gegeven omdat ik niet actief genoeg was op de site(vaak genoeg a kleding e.d. besteld via hun site!!)Toen ik een mail stuurde met de mededeling dat ik niet van plan was om iets te bestellen(ETEN,KRANT,DATINGSITE) en dat ik niet gebeld wens te worden door bedrijven(bel me niet register.)kreeg ik het antwoord dat dit nou juist wel de bedoeling was want de adverterende bedrijven wilden toch wel graag wat van de leden van ladymail terug zien…Wat een lef zeg..Ik heb ze toen vriendelijk verzocht om mijn acount bij ladymail te verwijderen en die 8,89 mochten ze in sm…..Ik heb ook het idee dat ze beginnen met rotzooien als het saldo bijna op 10 euro staat..

Per direkt andere mensen aanstellen.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ladymail.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ladymail.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door oki tja