Klacht: Laden en lossen van de vrachtwagens

op 13 december 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Geachte mensen van het hoofdkantoor,

Als ondernemer binnen de plaats Coevorden heb ik echt het beste voor met alle ondernemers. Maar ik vind ook dat we rekening met elkaar moeten houden. Het gaat om het volgende. De vachtwagens die komen laden en lossen bij het filiaal Coevorden ( Kruitvat en Trekpleister, deze zitten bij na naast elkaar ) staan meestal erg onhandig en zo geparkeerd dat ik niet meer weg kan. Het is namelijk zo dat ik een Bakkerij run waar ook veel bezorgd moet worden. De straat achter mijn bedrijf is een doodlopende straat. Waar je alleen mag parkeren als je in het bezit bent van de juist pas. Maar als de vrachtwagen nu precies in de opening van de straat gaat staan, waar ik uit moet rijden om te bezorgen. Dan wordt het wel erg lastig. Helemaal is het frustrerend als je met warme snacks in de auto zit. Nu heb ik, maar ook bewoners uit de straat de eigenaresse van beide winkels hier op aan gesproken. Maar die geeft geen reactie. Als je de bestuurder van de vrachtwagen er op aan spreekt krijg je een grote mond.

Ik ben van mening als je een bedrijf runt het een taak is dat je zorg dat het laden en lossen van de goederen niet een probleem moet zijn voor de bedrijven er om heen. Ik hoop en wens dat er een passende oplossing komt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bakker Bart