Klacht: Ladefronten Faktum keuken niet meer leverbaar

op 12 juli 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

De Ladefronten (set van 2, en 60 cm breed) van Faktum keuken Applad (in wit) zijn niet meer leverbaar. Hoewel mij beloofd was, toen ik mijn nieuwe keuken 2 jaar geleden kocht dat ik alle onderdelen nog in alle kleuren kon bij bestellen tot 1 oktober 2016. Ikea is nl ongeveer 2 jaar geleden overgegaan op een nieuwe keuken module. Deze is niet te kombineren met de oude Faktum modules. Maar zij hebben overal op hun eigen site gepubliceerd dat je alle onderdelen van de Faktum keuken nog zou kunnen bestellen tot 1 oktober 2016. Maar in plaats van echte service te verlenen, willen ze alleen maar de restjes van de oude keukens kwijt om nog wat geld te verdienen. En als tussen de restjes toevallig niet de onderdelen zitten die je nodig hebt dan heb je pech.

Graag zou ik alsnog 3x een set van 2 witte Applad ladefronten ontvangen van 60cm breed.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 18 juli 2016 om 13:08 geantwoord

Hej,

We begrijpen dat je op zoek bent naar nieuwe APPLÅD fronten voor je FAKTUM keuken. Wanneer de desbetreffende artikelen niet beschikbaar zijn via de website https://www.aftersalesspareparts.nl/ dan kunnen wij je helaas niet helpen.

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

Heeft op 20 juli 2016 om 11:00 geantwoord

Dit is geen oplossing te noemen!

Alle klachten die gemeld zijn door restjes