Klacht: Lachende blije toeslag

op 17 juli 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik moet een extra toeslag betalen, van 3 euro voor Walibi tickets plus incassokosten van 2,50 erbij.
Terwijl er nergens op vermeld staat over de lachende blije toeslag van 3 euro.

Gewenste Oplossing:

Als de extra toeslag verwijderd wordt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

1 maand geleden - Beste heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Na het sluiten van de veiling krijgt u de optie om 'lachende tweede' te worden. Dit is een optie die u na sluiting van de veiling de mogelijkheid geeft om de veiling ook af te nemen tegen dezelfde prijs als de winnaar (+3 euro toeslag en €5 administratiekosten). Gezien hier op de 'koop nu' knop is geklikt, is deze koop ook aan u toegekend. Wij kunnen je helaas niet tegemoet komen in deze situatie. Met vriendelijke groet, Heather

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 18 juli 2017 om 18:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Na het sluiten van de veiling krijgt u de optie om 'lachende tweede' te worden. Dit is een optie die u na sluiting van de veiling de mogelijkheid geeft om de veiling ook af te nemen tegen dezelfde prijs als de winnaar (+3 euro toeslag en €5 administratiekosten). Gezien hier op de 'koop nu' knop is geklikt, is deze koop ook aan u toegekend.

Wij kunnen je helaas niet tegemoet komen in deze situatie.

Met vriendelijke groet,

Heather

Heeft op 18 juli 2017 om 18:25 geantwoord

Eerste instantie moest ik maar 48 betalen daarna 51 dus ben niet tevreden

Alle klachten die gemeld zijn door Souhayla