Klacht: Laatste trein van Amsterdam naar limburg

op 18 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

17 oktober mooi consert gehad..Helaas de laatste trein gemist waardoor we maar tot eindhoven zijn gekomen.daar hebben we een dure taxi moeten nemen naar sittard.

We vinden het zeer jammer dat mensen uit het zuiden eerder uit een consert moeten om die vroege laatste trein te halen..waarom niet nog een trein extra b.v 23;00 uur zodat ook wij uit het zuiden een heel consert kunnen zien..de kaartjes zijn al duur genoeg moet je voor ns ook nog een haf uur missen.

Als de laatste trein naar het zuiden eentje later kan

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 05 december 2016 om 08:34 geantwoord

Geachte mevrouw Vankan,

Hartelijk dank voor uw bericht welke wij op 18 oktober 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording.

Vervelend dat u eerder weg moet van een concert om toch nog thuis te kunnen komen. Onze excuses hiervoor.

Ik heb uw reactie doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. Met uw reactie kan in kaart worden gebracht of er eventuele aanpassingen gemaakt kunnen worden, ik kan hier echter geen toezeggingen over doen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door roosened1964