Klacht: Laat huurders in asbest huurwoningen van Staedion wonen

op 03 september 2018 over Staedion in de categorie Woningcorporaties

Staedion weet dat er asbest aanwezig is in de huurwoning van onze zoon. Adres: Denenburg 166 , 2591AE , Den Haag
Staedion laat leidingen van een cv-installatie door firma Breman aan het plafond monteren omdat in alle muren asbest aanwezig is.de firma Breman heeft het allemaal zo goed gemonteerd dat er in bovenstaande huurwoning 3 weken lekkage is geweest.
Onze zoon heeft steeds last van bronchitis en astma aanvallen in de door hem gehuurde woning van Staedion.
Wij als ouders willen niet hebben dat onze zoon nog langer op dat bovenstaande gehuurde adres blijft wonen.Wij kijken elke dag op woonnet haaglanden naar een andere asbest vrije huurwoning.
U kunt kijken op Facebook de klachten tegen Staedion zijn niet te tellen. En Staedion ook maar iets voor de huurders doen? HO MAAR.

Wij zijn pas tevreden als Staedion de asbest uit de huurwoning adres: denenburg 166 , 2591AE , Den Haag laat verwijderen of zo spoedig mogelijk met een zelfde soort wat de vierkante meters betreft beneden huurwoning voor onze zoon heeft!!

Reactie van de melder van de klacht Ben en Anuska Zijlstra

3 maanden geleden - Staedion stuurt een partijdige opzichter van Staedion zelf om naar de asbest muren en cv-leidingen die aan het plafond zijn gemonteerd (vanwege de asbest die in de muren zit) te kijken. Of wij het met deze oplossing eens moeten zijn hangt sterk van het verhaal van de partijdige opzichter af. Wij laten er liever een onpartijdige deskundige naar het hier boven genoemde kijken. Voorlopig is er nog niks opgelost. De mail die Klacht.nl naar Staedion heeft gestuurt,word ook niet door Staedion beantwoord.

Reactie van de melder van de klacht Ben en Anuska Zijlstra

3 maanden geleden - Voorlopig nog niet opgelost!!! Staedion lost nooit klachten van zijn huurders op (zie Facebook).

Alle klachten die gemeld zijn door Ben en Anuska Zijlstra