Klacht: Laat

op 10 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Arriva,
Ik ben ongelofelijk woedend. De bus 74 Lansinghage vanaf centrum west zoetermeer, had om 07.00 10 mei 2017 precies moeten vertrekken. Maar deze bus vertrok pas om 07.03 dit zijn 3 minuten later. De bus chauffeuren zijn nooit optijd door deze man heb ik mijn trein vanaf zoetermeer station moeten missen en daarnaast is me hele dag verpest. Ik ben onwijs boos en woedend hierover. Dit is het werk van een buschauffeur, zij horen ervoor te zorgen dat we optijd, op schema, op een plaats arriveren. Ik ben niet tevreden met arriva en vooral niet met egoïstische buschauffeurs!

Gewenste Oplossing:

Als ze wel optijd zijn!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 10 mei 2017 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Els006,

Wat jammer om te lezen dat je bus vanmorgen met vertraging is vertrokken! Dit is echter geen buslijn van ons. Ik adviseer je contact op te nemen met Connexxion.

Met vriendelijke groet,
^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Els006