Klacht: L’Oréal Paris Excellence Age Perfect 8.32 – Licht Goud Parelmoerblond – Haarverf

op 01 oktober 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Foto op de verpakking staat een vrouw met mooi lichtblond haar..Die moet het worden dacht ik. En het op mijn niet gekleurde/geverfd haar gedaan..30 minuten later. Was mijn haar niet lichtblond..maar bruinrood!!…..Mijn haar is van origine middelblond met wat redelijk grijze haren…balen als een stekker…Enige wat wel is heb geen grijs haar meer…de kapper raadde mij niet aan om het te blonderen. Want dat kan helemaal verkeerd uitpakken met als resultaat licht oranje haar!!!…NB:..na de schrik nog eventjes de bijsluiter gelezen…en het correspondeerde allemaal met de nummers op en in de verpakking…echter helemaal onderaan stond op de bijsluiter. Gefeliciteerd met uw midden-bruin haar!!!!!…..Maar tis te laat en zit nu met een haarkleur die niet bij me past plus geen blond haartje te bespeuren…Bah koop dit product nooit meer en zal zeker anderen er voor waarschuwen!!!

Blond haar terug???

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 25 oktober 2016 om 14:25 geantwoord

Het eindresultaat is afhankelijk van meerdere factoren zoals de ondergrond van het haar, de manier van toepassen etc. Wij kunnen uit je gegevens niet opmaken waarom de kleuring niet geleid heeft tot het gewenste resultaat. Het is daarom lastig om je dan een goed advies te geven.

Graag zouden wij je daarom persoonlijk willen spreken om te kunnen overleggen. Wij vragen je daarom vriendelijk om telefonisch contact op te nemen met ons Informatie Centrum. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 12.30 en van 13:15 tot 16:30 uur op telefoonnummer 023-54 99 500.

Wij hopen snel van je te horen.

Niets meer gehoord van Simone.

Alle klachten die gemeld zijn door roodhaartje