Klacht: kymco start meer niet dan wel

op 07 augustus 2017 over kymco.nl in de categorie Brommers, scooters en motoren

geachte heb een nieuwe kymco aangekocht op 15.02.2016 er staan nu ondertussen 6700 km op ,ondertussen is hij al negen keer binnen gemoeten omdat hij niet wou starten ,hij is elke keer op zijn tijd onderhouden geweest ,ondertussen heeft het mij aan stukken 371,16 eur gekost ,en de uren 542.68= is een totaal van 913,84 eur heb ik bijna een nieuwe voor ,heeft al vijf maalk een nieuwe bougie gekregen,een beluchtingspijp,een nieuwe accu,luchtfilterelement,stuuercombischakelaar,terug een nieuwe accu,6keer olie chrono,terug een luchtfilterelement,drie maand later terug een luchtfilterelement,na aankoop van 1 maand al een nieuwe band,dan in Mei is er een nieuwe cdi unit vervangen deze viel onder de garantie,heb mijn kymco weer vorige week binnengebracht,hij wou niet meer starten ,moest er wel zelf voor zorgen dat hij van Lier naar Merksem kon gebracht worden ,er was weer voor 91.40 kosten aan ,ben hem Vrijjdag 3:8:2017 terug gaan halen ,wou deze morgen vertrekken naar mijn werk en ja hoor ,start weer niet a.u.b hioe geraak ik van deze problemen af

wil van deze problemen af

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over kymco.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over kymco.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bromer