Klacht: Kwijtschelding schadebedrag ingeleverde boek en toch later een rekening sturen

op 26 augustus 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Het ingeleverde boek van mijn dochter werd afgekeurd. Hiermee was ik het niet eens en heb het boek opgestuurd naar van Dijk.
Hier is het boek weggeraakt.
Door verschillende mensen met Van Dijk hierover gecommuniceerd waarbij men mij meldde dat door de ontstane situatie de factuur uit coulance wordt kwijtgescholden. Na circa 1,5 week heeft van Dijk het boek gevonden intern en geeft nu aan dat ik alsnog moet betalen. Ondertussen met 8 verschillende mensen van Van Dijk hierover contact gehad en een formele klacht ingediend op 25 juli. Vandaag 25 augustus nog steeds geen reactie op de formele klacht terwijl de website aanheeft dat hierop binnen enkele werkdagen op gereageerd wordt. Tot heden ook geen enkel excuus.

Excuus over ontstane situatie en een persoonlijke reactie. Uiteraard ook de kwijtschelding van de factuur

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 28 augustus 2017 om 10:31 geantwoord

Beste meneer de Vries,

Wij vinden het een vervelende situatie.

Omdat wij eerder toegezegd hebben de schadefactuur te crediteren, gaan wij nu ook over op het crediteren van de schadefactuur van € 42,72 (factuurnummer INL 17341188).

U ontvangt hier nog een e-mail over met daarin de bevestiging.

Sorry voor het ongemak!

Vriendelijke groet,
Annemiek
Afdeling klantenservice VanDijk

Alle klachten die gemeld zijn door Brecht de vries