Klacht: Kwetsende woorden

op 13 juni 2016 over Stichting Dimence in de categorie Zorginstellingen

Ik ben nu al ongeveer een jaar verder, steeds gaat er geen dag voorbij dat ik aan de kwetsende woorden terug denk van mijn toenmalige psygoloog. De psygoloog vertelde mij dat ik wel over mijn verdriet en rouw geen zin komen nadat iemand uit mijn gezin stierf. Ook zei ze omdat ik een depressie heb dat de depressie erger zou zijn dan rouw en iemand nooit meer terug krijgen. Ik heb er geen woorden voor hoeveel pijn mij dat heeft gedaan. Nadat ik van mijn eetprobleem af was vroeg zei mij waarom ik was gestopt met pro ana. Toen zei ik dat ik vond dat ik beter maar mijn lichaam moest luisteren. Toen vertelde zei mij dat dat geen goede rede was. Doordat zei dat vertelde kreeg ik weet de neiging om weer verder te gaan met pro ana. Dit zijn een enkele voorbeelden van wat zei allemaal zei. Ik heb voor de rest nog meer mensen van dimence mee te maken gehad maar met hun allemaal had ik een slechte ervaring behalve een meneer dat is een psychiater maar die moest al snel met pensioen.

Eigenlijk nooit alleen met een psychiater maar die moest al snel met pensioen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stichting Dimence

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stichting Dimence over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stichting Dimence nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Stichting Dimence in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stichting Dimence een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stichting Dimence

Heeft op 01 augustus 2016 om 09:34 geantwoord

Beste Renske,

Vervelend dat het voor u zo is gelopen. U kunt uw klacht allereerst bespreken met uw behandelaar. Heeft u dit al gedaan of kunt u door omstandigheden de klacht niet bespreken met uw behandelaar dan kunt u zich wenden tot de klachtenfunctionaris van de stichting Dimence klachten@dimence.nl, 038 469 2476 of 038 469 2478. U kunt uw klacht ook neerleggen bij onze onafhankelijke klachtencommissie. Op de website van de Dimence vindt u meer informatie over hoe u dit kunt doen: www.dimence.nl/klachtenbehandeling.

We wensen u veel succes en hopen op een goede afhandeling.

Alle klachten die gemeld zijn door Shutthefuckup