Klacht: Kwark stick

Deb berends op 09 oktober 2019 over Melkan in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Beste heer mevrouw,
Mijn zoontje eet al lange tijd een kwark stickje als toetje. Nu is het al een tweede verpakking dat proef als een vieze smaak van zand. En ja mijn zoontje had idd gelijk. Niet te eten! Wij zijn hier erg in teleurgesteld en zouden graag willen dat jullie hier echt wat mee gaan doen. Wij hopen dan in de toekomst weer eens een kwark stick te kunnen proberen.

Als hier wat mee gedaan wordt en wij in de toekomst deze weer als lekker toetje kunnen geven aan onze zoon.

Het zou leuk zijn als jullie wat vergelijkbaars kunnen toesturen. Dat zal een leuke verassing zijn maar nogmaals het probleem aanpakken is het beste natuurlijk.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Melkan

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Melkan nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Deb berends

2 jaren geleden - Krijgen wij nog iets te horen? Wij hopen spoedig op een reactie. Alvast bedankt

Reactie van de melder van de klacht Deb berends

1 jaar geleden - Hallo????

Alle klachten die gemeld zijn door Deb berends