Klacht: Kwaliteit vlees schandalig

op 19 mei 2021 over HelloFresh in de categorie Vervoersbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gister een gerecht gemaakt waar kippendij in moest. De kip rechtstreeks in de vuilnis gegooid omdat het er ook uit zag als afval.
Dit is nu al de tweede keer dat dit is gebeurd, kies NOOIT een gerecht uit waar kippendij in zit. Volgens mij word gewoon het afval vlees gebruikt van een kip, schandalig. Werd al ziek als ik er naar keek. Nooit meer.

Gewenste Oplossing:

Als hier iets aan gedaan word want je betaald te veel om afval te krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door HelloFresh in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Lottemay