Klacht: Kwaliteit is ver te zoeken bij Vedder en Vedder….!

op 01 december 2018 over Vedder & Vedder in de categorie Sieraden en horloges

Vooropgesteld; ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt als Vedder Vedder (en niet in positieve zin).

Mijn vriendin is aankomende zaterdag jarig, dus heeft zij aangegeven een muntje met ketting van Vedder Vedder te willen hebben. Ik vorige week deze besteld met persoonlijke tekst en afbeelding van een hart.

Abusievelijk de verkeerde maat ketting besteld, dus een paar uur later een email gestuurd, helaas geen reactie op gehad, later nog maar eens gemaild. Wederom geen reactie (wel bevestiging van de mailserver dat de emails afgeleverd waren).

Daarna kreeg ik al een verzendbevestiging, dus dacht toen, laat maar. Product kwam binnen en toen schrok ik mij echt dood. Wat een slechte kwaliteit. Het hartje (rechterzijde) was beschadig en het muntje zat werkelijk vol met krassen. Zelfs de Action heeft betere kwaliteit voor minder!

Gelooft u mij niet? Heb er diverse foto’s van gemaakt: https:imgur.comaMQWDgoI

Wat Vedder Vedder op social media plaatst (met name Instagram) lijkt in de verste verte niet op de kwaliteit die men daadwerkelijk verstuurd. Om je kapot te schamen!

Vervolgens diverse emails erover gestuurd (nu opeens wel reactie). Het bekende verhaald; duizendmaal excuses, etc. Een retourformulier zou in de bijlage zitten (was niet het geval) en een retourlabel werd verstuurd in een aparte email (die wel binnen gehad).

Vervolgens moest ik eerst het object retour sturen, vervolgens zou het gecontroleerd en gerepareerd c.q. hersteld worden. Serieus? Hoe ga je krassen repareren, dit terzijde. Sowieso zou het dan nooit op tijd zijn voor de verjaardag van mijn vriendin.

Uiteindelijk, men merkte aan de toonaard in de emails dat ik het zat begon te worden, besloot men een nieuw exemplaar op te sturen (dit was een uitzondering). Diezelfde dag (2911)was een nieuw sierraad gemaakt en verstuurd, naar zeggen.

Vanochtend maar eens een email gestuurd of ze ook een trackingsnummer hadden. Kreeg een reactie terug met een trackingscode van PostNL. Online gecheckt en wat denkt u…? Juist. PostNL pakketje niet ontvangen. Zucht.

Vervolgens 2x gemaild naar VV (kreeg 1e keer geen reactie) en wat blijkt? PostNL heeft iets fout gedaan en het pakketje is nu foetsie… Natuurlijk…

De maat is nu meer dan vol. Ondertussen alles aan mijn vriendin uitgelegd en de foto’s laten zien. Ook zij schrok van het schrikbarende kwaliteit van het geleverde munt van Vedder en Vedder!

Voor ons nooit meer Vedder Vedder!

Er valt niks meer te doen. Nog nooit zo\'n slecht object mogen ontvangen als bij Vedder en Vedder vedder.vedder om nog maar te zwijgen over de belabberde dienstverlening.

Gelukkig met Paypal betaald, dus mijn geld krijg ik wel terug. Alleen heb ik wel een teleurgestelde vriendin nu en moet ik een halve dag vrij nemen om voor haar een mooi verjaardagscadeau ergens vandaan halen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vedder & Vedder nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MvdL1979