Klacht: kwaliteit huisje van slecht niveau

op 15 augustus 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

In februari 2016 reeds heb ik mijn zomervakantie geboekt bij De Roompot Bad Bentheim onder nummer 00016118562. In juli 2016 kregen we per post de passleutel toegestuurd waaruit bleek dat we direct bij de incheckzuil zaten. Op 25 juli 2016 zouden we naar het huisje gaan. Ik heb per mail gevraagd om een ander huisje aangezien de ligging direct bij de ingang én bij de incheckzuil een drukke ligging is en geen mooie plek. Ik kreeg kort en bondig te horen dat dit niet meer mogelijk was aangezien alle huisjes volgeboekt waren. Eenmaal aangekomen op maandag 25 juli, was er een ander stel dat nog eenzelfde huisje als wij, nl. BB4, ter plekke boekte en per pin voldeed. Ik heb hun factuur nl. zien liggen, deze lieten zij op de balie liggen. Moesten zij niet alles vooraf voldoen zoals wij en was er toch nog een ander huisje dan? Al na een dag had ik een zere onderrug van de slechte bedden waarvan de veren er bijna al doorheen kwamen. Ook mijn dochter klaagde over haar slechte bed. Dit was geen ontspanning voor ons, maar inspanning en gespannenheid deze vakantie, waar we toch zo naar uit hadden gekeken. Na een kleine week hebben we het gemeld waarna we smoezelige toppings voor de vier bedden kregen. Deze verschoven iedere keer en waren geen verbetering. De televisie was de kleinste van het hele park; Overal waar wij naar binnen keken, stonden grote TV’s. Bovendien stoorde hij vaak en bleef het beeld ook vaak stil staan. De vaatwasser deed het nauwelijks, pas na 10 keer het knopje in te duwen, ging hij aan. De stroom viel ook uit. Dit bleek door de waterkoker te komen. We hebben een nieuwe waterkoker gekregen. Uiteindelijk deed de vaatwasser het helemaal niet meer. We hebben geklaagd bij de receptie over nogmaals de teleurstellende ligging van het huisje en de slechte kwaliteit van de bedden, TV en vaatwasser, terwijl we in februari al geboekt hadden en het slechtste huisje van het park hadden gekregen. We kregen een grotere TV. Deze werd voor de kleine gezet maar ook hiervan bleef het beeld vaak stil staan. De ontvangst was gewoon niet goed. Toen de vaatwasser het niet meer deed, hebben we dit gemeld, en tevens gemeld de kwaliteit van de bedden en de TV. We kregen nieuwe matrassen, want ze waren al met nieuwe bedden bezig, hoorden we. Er waren al een paar nieuwe matrassen. Jammer dat we maar drie nachten goed geslapen hebben op deze nieuwe matrassen. Toen waren onze twee weken namelijk alweer om en moesten we weer naar huis. We kregen een eindschoonmaak cadeau om het goed te maken. Het was kortom een zeer gespannen in plaats van ontspannen vakantie ook vanwege mijn zere rug en de teleurstelling dat we terwijl we al in februari hadden geboekt, zo’n slecht huisje hebben gekregen en een kleine € 2.000,– hebben moeten betalen terwijl anderen niet zo’n slecht gesituationeerd huisje hadden voor dit geld, en niet zulke slechte bedden en niet zo’n kleine en slechte TV en slechte vaatwasser. We hadden meer verwacht voor dit geld. Waarom zijn de goede matrassen er niet direct neergelegd en werd de put pas gedempt toen het kalf verdronken was? Waarom zulke slechte kwaliteit van alles terwijl we zoveel hebben betaald, net zoveel als andere mensen hebben betaald?

Wij verwachten een redelijke vergoeding anders zullen we overwegen verdere stappen te ondernemen. Voor zoveel geld hadden we meer verwacht en ook mijn zere rug heeft geen vakantiegevoel bezorgd en ook niet voor mijn dochter van 8.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 17 september 2016 om 10:51 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Margretje