Klacht: Kwaliteit halfvolle kwark en assortiment

op 08 september 2016 over Melkan in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Beste Melkan,

Afgelopen week heb ik een aantal keer jullie halfvolle kwark gekocht. Totaal had ik 7 potten want tsja ik ben verslaafd aan jullie kwark!

Alleen deze week hebben jullie mij een beetje teleurgesteld, van de 7 soorten kwark waren er 3 die ik direct heb weggegooid. Reden: het leek wel water!
Normaal gesproken ben ik gewend dat jullie kwark redelijk stevig is en dat de stukjes perzik in dit geval goed gemixt zijn. Nu zaten deze stukjes op de bodem omdat de rest van de kwark letterlijk waterig was.
Hier koop ik jullie kwark niet voor ;)!

Ook vind ik het jammer dat jullie enige tijd geleden de bananen variant uit het assortiment gehaald hebben. Deze was namelijk top! Nu stap ik soms toch even naar jullie concurrent Mona omdat zij hem (in sommige winkels) nog wel verkopen. Ik hoop van harte dat deze een comeback krijgt binnen jullie assortiment. Want dan ben ook ik weer een tevreden klant!

Ik ben tevreden wanneer jullie iets beter zouden op letten tijdens het productieproces want eerlijk gezegd wat het gewoon niet te eten! Jullie hoeven mijn geen nieuwe kwark toe te sturen maar een bevestiging dat jullie dit gelezen hebben zou fijn zijn! Ook hoop ik dat jullie op een dag de bananenvariant weer toevoegen aan het assortiment.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Melkan

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Melkan nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door collin123