Klacht: kwaliteit fietstas

op 05 september 2015 over Aldi in de categorie Supermarkten

Ongeveer rond mei 2015?, grijze fietstassen (set van 2) gekocht bij de Aldi, Ridderhof, Alphen a/d Rijn! Ik meen iets van € 9,99 per set? In de vakantieperiode van juli zijn we de tassen met regelmaat gaan gebruiken tijdens fietstochtjes en al vrij snel brak één van de haken voor aan de bagagedrager af! 1 tas dus nu niet meer te gebruiken. Mag ik voor deze Aldi-aankoop á € 9,99 prima kwaliteit verwachten?

Tevreden ben ik als ik een reactie krijg! En misschien mijn aankoopbedrag retour(heb andere tassen aangeschaft)!

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aldi over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Aldi

Heeft op 09 februari 2021 om 14:23 geantwoord

Beste klant,

ALDI is sinds september 2020 actief op Klacht.nl. De klacht die u hier hebt ingediend, is gedateerd of via een ander kanaal opgelost. Wij zullen deze klacht daarom afsluiten en als opgelost beschouwen. Mocht u nog vragen hebben of verder geholpen willen worden met uw klacht, neem dan contact op via [email protected]

ALDI Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]