Klacht: KUT bedrijf

op 04 april 2013 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen kaarten ontvangen van Sandra van Nieuwland! Meerdere mailtjes gestuurd wanneer ik ze kreeg. En nu 1 week voor datum geen kaarten beschikbaar wel al in febr betaald!

Gewenste Oplossing:

Gewoon alsnog mijn kaarten of heel snel mijn kaarten terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 19 april 2013 om 12:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant heeft het geld teruggestort gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne Marcelissen