Klacht: Kursus Marketing en PR & Voorlichting enorm ouderwets

op 04 juli 2016 over The Make-up Factory in de categorie Beauty & Wellness

Ik vind de kursus Marketing en PR & Voorlichting bijzonder ouderwets.

Ik heb een eigen bedrijf en wilde meer weten over (moderne) marketing.
Ik ben afgelopen maart de opleiding begonnen, de kursus begon eenvoudig, huiswerk was niet moeilijk, de informatie bestond veelal uit ‘open deuren’, vond ik, uitleg zoals; wat is een logo/ huisstijl., wat is een nieuwsbrief/ of directiebrief…..Te simpel voor woorden. Maar ik dacht, dat is even het begin, er komt vast meer….
Want de moderne marketing gaat ook via Social media, You Tube, Instagram, Facebook, je kunt vloggen, blowen, foto’s en filmpjes maken ect. En dat wil ik graag met mijn bedrijf, dat is de hedendaagse marketing toch? Het hoeft niet alleen over internet te gaan, anders had ik de Social Media kursus misschien wel gekocht, Maar in deze kursus Marketing leer ik over de voor en nadelen van affiches, ik leer wat een personeelsblad is en een mededelingenbord..?! Alsof Whats App niet bestaat! alsof de smartphone of iPad niet bestaat. Ik leer over verschillende druktechnieken en huis-aan-huis-krantjes..!! ik kon het gewoon niet geloven!!
Daar heb ik helemaal niets aan! Die informatie was misschien in 1980 van belang, Maar ik wil graag meer weten over moderne marketing, we leven toch nu, in 2016!? Er wordt dagelijks gevlogt, gevolgd, getwitterd, bijna iedereen kan tegenwoordig eigen foto’s en filmpjes maken, zo wordt een image, of een product tegenwoordig gepromoot…..dat is ook PR en marketing en ik moet leren over druktechnieken wanneer ik in 2016 een NHA-kursus volg over Marketing! een beetje algemene informatie kan natuurlijk geen kwaad, en dat is ook hartstikke leuk, maar we leven tegenwoordig met een smartphone/ iPads/tablets, whattsapp, maar dat wordt volledig genegeerd.
Ik ben enorm teleurgesteld in deze ouderwetse kursus, ik had er echt veel zin in, heb elke week tijd vrij gemaakt, en ik vind het nu gewoon zonde van mijn tijd! En ik vind het zonde van het geld, wat heb ik aan deze 1980 Marketing kursus wanneer je in 2016 leef…? Helemaal niets dus! wat ontzettend jammer!

Ik ben tevreden wanneer ik mijn geld terug krijg.
Ik lever graag mijn boeken in.

Alle klachten die gemeld zijn door tinesz