Klacht: Krups Dolce Gusto Mini Me wordt niet meer warm

op 23 juni 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Sinds kort blijft de knop rood knipperen, wordt niet meer groen, en warmt niet meer op. Heeft iemand een idee wat we hieraan kunnen doen ?

Als we een oplossing hebben voor dit probleem en weer kunnen genieten van een heerlijk bakje koffie

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 24 juni 2016 om 10:17 geantwoord

Beste mevrouw Tol,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend dat uw Dolce Gusto Mini Me niet meer opwarmt. In de handleiding van de Mini me staat aangegeven dat dit voor kan komen als het apparaat ontkalkt moet worden. Zou dit mogelijk een oorzaak kunnen zijn? Dolce Gusto heeft hier speciaal ontkalkingsmiddel voor. Het gebruik van azijn voor het ontkalken is overigens bij dit apparaat niet mogelijk. Dolce Gusto geeft dit specifiek aan in de handleiding. Middels deze link komt u bij de instructievideo voor het ontkalken van Dolce Gusto: https://www.dolce-gusto.nl/onderhoud/#5Z0tIpLAlzVF8mUu.97.
Het rood blijven knipperen van het knopje betekent dat er een storing is opgetreden. Dit kan onder andere gebeuren wanneer er een capsule in het apparaat geblokkeerd is geraakt. De storing kunt u doorbreken door het apparaat uit te schakelen, de stekker uit het stopcontact te halen. Indien er een capsule geblokkeerd zit, haalt u deze er uit. Na twintig minuten kunt u de stekker weer in het stopcontact doen en het apparaat weer inschakelen.

Mocht dit allemaal niets helpen of heeft u deze stappen al doorlopen, dan raad ik u aan om met het apparaat en uw aankoopbewijs naar de dichtstbijzijnde Blokker te gaan. Daar zal er worden gekeken wat er mis is met het apparaat en hoe ze u het beste verder kunnen helpen.

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door AstridTol