Klacht: Kruidvat trein dagkaartjes

op 26 juli 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot mijn verbazing heeft de kruidvat de trein dagkaart veranderd. Nu moet je eerst online de kaart dagen voor vertrek activeren anders kan je niet reizen.
Kruidvat houd hier geen rekening mee dat niet iedereen een computer of internet heeft. Vreselijk. Alle lol is ervan af om gezellig een dagje met de trein te reizen. Soms weet je niet wanneer je de trein op gaat stappen. Het kan zijn dat na activering je nog geen tijd hebt om met de trein te gaan.
Het ergste is dat zij beweren dat zij de kaart niet retour willen nemen.
Kruidvat, ik zal never ever jullie winkel binnenstappen en of ooit een dagkaart van jullie kopen. Mensen Goed nadenken voordat je de kaart aanschaft.
De kaart is voor mijn grootouders, voor ouderen is dat activeren niet makkelijk. Vaak gaat het ook fout dan ben je je geld ook kwijt.

Gewenste Oplossing:

Als mijn kaart retour wordt genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 24-07-2017