Klacht: Kruidvat negatief verrassend

op 07 mei 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Zaterdag jl. heb ik uitgebreid mijn boodschappen gedaan bij Kruidvat Westerbork. Bij aankomst prijken grote posters op de winkelruiten voor de gratis CD van Guus Meeuwis. In de schappen overal kortingskaartjes met uitdagende teksten over de CD. Ook voor de Axe producten hangen kaartjes dat bij twee producten een drinkfles cadeau wordt gegeven. Bij de kassa betaal ik uiteindelijk ruim 100 euro voor mijn producten (ik neem aan een redelijk te waarderen klant). De kassière noemt niets op het moment van afrekenen. Als ik er naar de gratis producten vraag zegt ze dat de artikelen er niet meer zijn. Als ik vervolgens vraag of er alternatief geboden wordt is haar antwoord “nee”.

Kruidvat stunt met extra voordeel en acties, maar komt haar afspraken niet na.

Een cadeaubon schenken ter waarde van de producten; CD Guus Meeuwis ter waarde van € 19,99 en drinkfles ter waarde van ca. € 7,50

Alle misleidende reclame van de etalageruiten verwijderen, alle misleidende reclame voor de schappen verwijderen en alle misleidende reclame van de website verwijderen.

Bij de ingang van de winkel en bij de kassa schriftelijk kenbaar maken dat de actie cadeaus niet leverbaar zijn en er ook geen alternatief aangeboden wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anjagerding