Klacht: Kroon en stift (wieltje) kapot

op 29 september 2017 over Fossil in de categorie Juweliers

In december 2016 een Fossil horloge besteld via de bijenkorf. De kroon en stift (wieltje van de horloge) zijn echter zomaar uit het horloge gevallen tijdens het dragen. Nu wil men dit niet onder garantie repareren omdat deze onderdelen niet in de garantie-overeenkomst van Fossil beschreven staan. Het lijkt me echter overduidelijk dat het om een kwaliteitsprobleem gaat als het onderdeel zomaar afvalt tijdens het dragen en dit binnen het jaar na aankoop.

Gratis herstelling van het horloge

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fossil over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fossil een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fossil

Heeft op 03 oktober 2017 om 11:05 geantwoord

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u zich niet kunt vinden in de eerder ontvangen bevindingen van ons reparatiecentrum.
Het klopt dat de 2 jaar garantie enkel van toepassing is op de binnenkant van een horloge. Wanneer zich een ander probleem voordoet binnen 6 maanden na aankoop kijken wij altijd of er sprake kan zijn van kwaliteitsproblemen en zullen zo mogelijk onder service repareren. Echter, wanneer een horloge na tien maanden gedragen te zijn problemen vertoond van de door u omschreven aard wordt dit echt gezien als draagschade. We kunnen dit dan ook niet kosteloos voor u oplossen helaas. Het spijt me u niet anders te kunnen berichten.

met vriendelijke groeten,
Inger - Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door sofieheirweg