Klacht: Kromme treinrails kerst trein

op 14 december 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb 2 maanden geleden een kerst trein gekocht. Ik ging hem neerzetten maar dat ging niet. De rail lag niet plat op de grond dus de trein kon er niet op want die viel om. Ik terug naar de action. Omdat ik geen bon meer had konden ze niets doen. Pardon maar dit is geen service. Een klacht daar moet je serieus mee omgaan.

Dat er gewoon geld wordt teruggeven bij dit soort klachten. Je bewaard toch niet al je bonnen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anitafrapporti