Klacht: Kristalpads werken niet

op 08 juli 2017 over Allure Kristalpad in de categorie Beauty & Wellness

Tijdens share a perfect day 2 juli j.l. Samen met mijn dochter 2 x kristalpads aangeschaft en 2x navulling. € 70,00. Wij samen 1 verpakking opengemaakt en geprobeerd. Instructie video opgezocht. Maar raads eens wat….het werkt niet. Mijn dochter heeft gewoon soort brandwonden bij de bikinilijn. Dit is totaal niet wat er voorgespiegeld werd en wij zijn zeer teleurgesteld. Ook een contactformulier ingevuld waar tot op heden niet op gereageerd wordt. Wij willen alles retourneren en ons geld terug. Op de foto is te zien dat er na een kortstondige behandeling een soort brandplek is ontstaan en dat de haren er nog zitten. Het zou zacht voor de huid zijn en dermatologisch getest zijn. Het werkt ook niet onder de oksels en ook niet op de benen.

1 onaangebroken verpakking en 2 x navulling ter waarde van 45 euro terugsturen en geld terug. Recht op retournering binnen een bepaalde tijd. Dus bedenktijd

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Allure Kristalpad

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Allure Kristalpad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mindy Starr