Klacht: krijgt al drie dagen geen krant

op 18 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vrijdag – zaterdag -maandag geen krant gekregen.
ben hier nu pissig om ook omdat je hierdoor ook niemand van de telegraaf aan de telefoon krijgt.
dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt betaal ervoor maar krijg er niets voor terug.

Gewenste Oplossing:

nu helemaal niet meer

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 juli 2016 om 12:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Koster,

Bedankt voor uw bericht.

Wij begrijpen dat het erg vervelend is om de krant niet te ontvangen wanneer u erop rekent dagelijks deze aan te treffen in uw brievenbus.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Uw klacht hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt.

Ter compensatie verlengen wij uw abonnement met drie dagen, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door mar koster