Klacht: krijg telkens bericht klacht opgelost!

op 23 juli 2012 over Scandic Bedden in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geachte,ik krijg telkens een mail van uwer zijde dat de door mij doorgegeven klacht van 16-07-2012 door het bedrijf is opgelost ze hebben noch geen eens de moeite genomen om mij te benaderen laat staan mijn klacht oplossen ik zou graag hierin meer duidelijkheid willen vernemen het is eigenlijk te gek voor woorden ik denk maar dat ik mijn aansprakelijkheids verzekering hierop moet afsturen denk ik maar wacht noch even op uw bericht wederzijds,hoop dat dit snel achter de rug is en koop nooit meer wat via internet of groupon of wat dan ook dit is de zoveelste teleurstelling spijtig!

Gewenste Oplossing:

ik wil eigenlijk niks meer met dat bedrijf te maken hebben het liefst mijn geld terug zoniet het produkt waar ik recht op heb en geen imitatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scandic Bedden in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scandic Bedden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scandic Bedden

Heeft op 23 juli 2012 om 16:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Graag door geven wat er voor problemen zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Scandic Bedden beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door musturami06