Klacht: Krijg onterecht afgeschreven factuurbedrag niet terug

op 14 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb ik maart 2012 een mobiel abonnement afgesloten voor mijn dochter. In april werd ze afgesloten;reden was een te hoog internetgebruik. Ik heb meteen de bundel verhoogd. Een maand later werd ze weer afgesloten. Ik gebeld, wat bleek? ze hadden de bundelverhoging niet doorgevoerd. De rekening was inmiddels opgelopen tot € 316,54. Na een aantal telefoontjes gaven ze toe dat het hun fout was maar ik moest per omgaande betalen anders zou de tel niet aangesloten worden. Eind augustus (8 weken later) zouden ze het teveel betaalde verschil terugstorten. Ik heb die dag het bedrag van 316,54 overgemaakt en wat bleek een paar weken later? Hebben ze zelf die dag ook 316,54 van mijn rekening geincasseerd. Ik onlangs gebeld; ja het klopt, het is dubbel betaald. Inmiddels hebben zij dus 316,54 onterecht van mij en wacht ik ook nog op het verschil van de factuur, ongeveer 150,00. Bijna € 500! Ik wil dat geld per omgaande terug maar ik zou gebeld worden (vorige week toegezegd) maar tot op de dag van vandaag niets vernomen.

IK wil per omgaande het bedrag van de dubbel betaalde factuur terug en het verschil van het factuurbedrag van de eerste betaling door de fout van Tele 2 omdat ze de bundel niet hadden verhoogd. Misschien rente over het onterecht in bezit hebben van mijn geld en een vergoeding alle belkosten die ik heb moeten maken om dit op te lossen? Verder een tip: mensen beter opleiden. Als je vijf keer belt krijg je vijf keer een ander antwoord.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 16 juli 2012 om 15:08 geantwoord

Wij betreuren het dat er onduidelijkheid is ontstaan over facturen. Volgens onze gegevens zijn er nog 2 meldingen van de klant in behandeling bij de klantenservice, betreft de kosten voor dataverbruik en een dubbele betaling. Er wordt alles aan gedaan om alsnog een passende oplossing te bieden. Wanneer er reeds een handmatige betaling gedaan is heeft de klant de mogelijkheid om een automatische afschrijving van dezelfde kosten via de bank te laten storneren. Voor verdere vragen hierover kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door marikew1234