Klacht: krijg niet waar ik voor betaald heb

op 12 september 2018 over Adobe in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb in april via credit card een membership gekocht en nu krijg ik te horen dat deze 14 september afloopt, terwijl een membership 1 jaar doorloopt.
Adobe wisseld account door elkaar en de helpdesk kan niets doen.
kortom €29,33 kwijt en vanaf 14 september geen membership meer dus geen toegang tot software die ik nodig heb.

Gewenste Oplossing:

Dit het juiste account waarvoor ik betaald heb ingesteld wordt en dat ik gewoon kan blijven werken met de software waarvoor ik betaald heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adobe

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adobe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door roel ligterink