Klacht: Krijg mobiel in garantietermijn niet terug. Ik geloof de waterschade niet.

op 13 juli 2016 over Kijkshop in de categorie Warenhuizen

Op 12 mei ben ik met mijn mobiel, die nog volledig in de garantie valt tot november dit jaar, terug gegaan naar de kijkshop omdat er functies haperden.
In de winkel is de mobiel gereset en hij deed het weer. Op 18 mei had ik hetzelfde probleem en ben weer terug gegaan naar de winkel. De mobiel is opgestuurd ter reparatie. Na 6 weken ben ik naar de winkel gegaan om te vragen waar mijn mobiel bleef. Ze zouden mij bellen maar het duurde mij nu toch te lang.
Daar kreeg ik te horen dat de mobiel niet te repareren was. Het zou gaan om water schade. In de winkel vroegen ze mij of ze de mobiel mochten vernietigen. Ik had al argwaan bij het woord waterschade, aangezien dat mijn inziens onmogelijk is. Ik wil met mijn eigen ogen dan de waterschade zien. Dus mijn mobiel zou met de volgende vracht terug komen en zodra de mobiel er was zou ik telefoon krijgen dat ik hem op kon halen. Nu ben ik vandaag na 3 weken maar weer naar de winkel gegaan, want het duurde mij te lang. In middels is de mobiel 9 weken weg. Nu moet ik eerst €27,95 betalen aan onderzoekskosten voor ik mijn mobiel terug kan krijgen. Dit hebben ze mij niet verteld toen ik aangaf dat ik mijn mobiel terug vroeg.

Op 18 mei heb ik een nieuwe mobiel gekocht bij de kijkshop en deze heeft nu al dezelfde functieproblemen als de vorige.

k wil een nieuwe mobiel. Aangezien na 9 weken niet meer te bewijzen valt dat het om water schade komt. Ik kan het hoesje laten zien waar de mobiel in heeft gezeten. Geen spoor van water schade

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kijkshop

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kijkshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door I. de Jager