Klacht: Krijg mijn bestelling niet

op 12 februari 2018 over A.Vogel in de categorie Medische produkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3 producten besteld, 2 keer gebeld, blijkt nummer in belgie te zijn,
staat er ook niet bij!
!e keer namen ze niet op, toen zouden ze het doorgeven en ik werd teruggebeld.
Dat gebeurde niet. Nog een keer gebeld, om mijn geld terug te vragen….geen excuses , helemaal niks….
Geld terug duurt 2 weken zei ze, dat vind ik ook veel te lang, na al een week voor niks op mijn bestelling wachten

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg, en wil iedereen waarschuwen:
Koop niet via de site van A. Vogel

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar A.Vogel over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Hallo4

8 maanden geleden - Ik heb mijn geld vandaag teruggekregen! Ik ben er blij mee! De rest van de klacht blijft wel staan, namelijk dat bij bellen van A. Vogel geen info wordt gegeven wanneer je je bestelling krijgt, en dus zeker niet de volgende dag wat wel op hun site staat! Met vriendelijke groet, H. v.d. Hulst

Alle klachten die gemeld zijn door Hallo4