Klacht: Krijg melding dat mijn codes niet goed zijn

op 14 augustus 2018 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 voucher aangekocht die geldig zijn tot 31-12-2018.
Nu wil ik een hotel boeken en krijg ik bij beiden codes de melding dat de codes niet juist zijn.
Hoe kan ik dit oplossen.

Gewenste Oplossing:

Als ik de voucher gewoon kan gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 07 september 2018 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar onze Gastensupport via gastensupport@fletcher.nl
Alvast bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door Groenewout