Klacht: Krijg gewonnen geld niet

op 22 september 2017 over Lotto in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 22 september 2017 om 12:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Mohammad,

Bedankt voor het plaatsen van uw klacht.
Wij hebben het in ons systeem voor u nagekeken.
Zoals door de klantenservice is door gegeven, heeft u op 19 september een bedrag van uw wallet laten uitbetalen op uw rekeningnummer.
Dit bedrag zal binnen 10 werkdagen op uw rekening zijn bijgeschreven.
Wij vragen u nog even geduld gezien deze 10 werkdagen nog niet voorbij zijn.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nederlandse Loterij, afdeling klachten

Heeft op 22 september 2017 om 12:53 geantwoord

Jullie zijn belachelijk voor woorden. Jouw collega zegt dat het akkoord van jullie kant al bij me bank ligt. Ik heb net gebeld met me bank en die sinds de 12de niets ontvangen! Ik voel me belazerd!

Alle klachten die gemeld zijn door f.mohammad