Klacht: krijg geen normaal contact

Lichteveld op 10 juli 2020 over Opodo in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn vlucht is voor een gedeelte gecanceld. Door KLM zelf is de vlucht dus gecanceld. Dus ik kan de reis niet maken die we zouden willen. online al eea aangevraagd. Maar ik krijg steeds het is in behandeling. Maar ik krijg ook ineens nieuwe vlucht door. Ik wil niet een gedeelte van mijn vlucht. Deze reis kan niet. Nu wil ik mijn geld terug. Maar ik krijg op geen enkele manier contact met Opodo. Ik wil gewoon een persoon hierover spreken.

Gewenste Oplossing:

Als de vlucht helemaal gecanceld is en ik mijn geld terug heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Opodo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Opodo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lichteveld