Klacht: Krijg geen geld terug

op 08 juli 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

3 juli heb ik, via Groupon, een iphone5S besteld bij de firma infotheek. Na een paar dagen voelde ik nattigheid en ben ik de firma gaan googlen. Na een bezoek aan deze site werd me duidelijk dat de kans klein is dat de iphone nog geleverd gaat worden. Om die reden op 7 juli een mail naar Groupon gestuurd dat ik gebruik wil maken van mijn herroepingsrecht en mijn geld terug wil.
Reactie van Groupon: status van bestelling is te ver gevorderd. Ik moet het artikel eerst laten leveren waarna ik het retour kan zenden. En dat terwijl mijn pakket nog niet eens aangemeld is volgens de site

Mijn klacht:
Groupon draagt geen verantwoording voor bescherming van de consumenten tegen malafide bedrijven. Ze hadden de advertenties van deze firma moeten blokkeren toen er meerdere klachten over de levering zijn gemeld.
Daarnaast doen ze te weinig om te bemiddelen in de situatie. “Wacht maar af” is de strekking van hun verhaal.

Als Groupon mijn aankoopbedrag heeft teruggestort
Als Groupon verantwoordelijkheid neemt en geen advertenties meer plaats van deze firma totdat alle leverproblemen zijn opgelost.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GoosJAc