Klacht: krijg geen contact en heb lessen te goed

op 26 mei 2020 over IQ-DRIVE in de categorie Rijscholen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

IK ZOU GAAN LESSEN BIJ IQ DRIVE EN HEB DAARVOOR 334 VOORUIT BETAALD, DE REST ZOU IK NOG IN 2 KEER BETALEN.
Ik had een instructeur, maar die kon steeds niet op de tijd dat ik wel kan.
Ik werk namelijk van 7.30 tot 16.00 uur. Ik zou een andere instructeur krijgen. Toen kwam het corona virus. Inmiddels mogen er weer rijlessen worden gegeven. Ik kan geen contact krijgen met de rijschool. Krijg geen reactie op mijn emails. Ik wil graag mij lessen oppakken.

Gewenste Oplossing:

Als ik- of contact krijg en een instructeur zodat ik weer kan lessen.
- OF ze geven mij mijn geld terug en ik ga naar een andere rijschool.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IQ-DRIVE

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IQ-DRIVE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MirMoh