Klacht: Krijg factuur terwijl het gratis zou zijn

op 08 februari 2016 over 12deals.nl in de categorie Deal-Sites

Ik heb touch Screen Handschoenen, LEd ventielverlichting en Fietslamp setje ontvangen die ik niet besteld heb. Omdat ik het niet vertrouwde heb ik alles in orginele staat (in papier) en enveloppe bewaard. Bij navraag thuis vermoed ik dat mijn zoontje van 12 iets heeft aangeklikt dat gratis zou zijn. Hoe kan het dat een minderjarige zo door het bestelproces komt? Nu ontvang ik een betalingsherinnering terwijl ik nooit een factuur heb gehad. Hier staat een orde bedrag van eur 19,95 op en administratiekosten eur 15 en of ik die voor 13 februari wil betalen anders krijg ik een deurwaarder op mijn nek.

ik wil graag advies, ga dit niet betalen. Ik heb meerdere keren gebeld met 12Deal (0900-2357623) maar krijg geen gehoor. Heb inmiddels wel iemand gesproken van Mulit-faktor, 12deal maakt gebruik van hun facturatiesysteem. Zij adviseerde mij om het terug te sturen en bonnetje te bewaren. Dit vind ik prima, maar vraag me af of dit voldoende is. Graag uw advies/mening. Ik ben tevreden wanneer ik niet hoef te betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 12deals.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 12deals.nl nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 12deals.nl in behandeling genomen

Bericht van 12deals.nl

10 maanden geleden - Beste klant, Inmiddels is er middels email contact met u geweest en is de kwestie afgehandeld. Wij hebben de factuur enige tijd geleden al ongedaan gemaakt. Met vriendelijke groet, 12Deall

Alle klachten die gemeld zijn door munstl