Klacht: krijg een totaal andere toestel terug

op 04 februari 2014 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een nieuwe s4 via vodafone net 8 dagen en hij laad niet op heb toen vodafone gebelt en die zij je moet dynafix bellen zij halen je telefoon op. Heb de telefoon afgegeven met hoesje en 35mb kaart niet wetende dat je dit moet aangeven. Toen ik mijn telefoon terug kreeg zar mijn hoesje er niet bij 35 mb kaartje eruit. Hoj start ineens op met tmobile en het heeft ook nog eens een andere imeinummer maar ik krijg niets terug had het niet gemeld zeiden ze voel me bestolen kan ik er nog iets aan doen baal als een stekker je vertrouwd Ze en je bent alles kwijt ze hebben ook niet aangegeven dat ik hem kaal moet inleveren.

Gewenste Oplossing:

Mijn telefoon terug met 35 mb kaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Dynafix

Heeft op 07 maart 2014 om 08:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Meerdere malen contact gehad met klant. Oplossing geboden op 10-02. Geen reactie vanuit klant mogen ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door chris schaper