Klacht: Krijg een laatste aanmaning en forse verhoging terwijl het eerste betaalverzoek bij mij nog binnen moet komen

op 10 juli 2017 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Aan: klantenservice@teleshoppingbrands.nl; evijn@hotmail.com
Onderwerp: ik krijg onterecht een laatste herrinering, wilt u contact met mij opnemen

Beste,

Ik krijg een laatste herinnering/ aanmaning per post zonder eerder tegenbericht te hebben gehad middels een betalingsverplichting of tenminste ingebrekestelling.

Ik heb een uitstekend track record op het gebied van betalingen dus ik kan met enige zekerheid stellen dat ik niet diegene ben die hier met opzet in gebreke is gebleven. Bovendien is het produkt wel degelijk door mij aangeschaft en verondersteld betaald, het gaat mij er hier om te toesten of de betaalverplichting voldoende is gecommuniceerd door Teleshopping.

Ik heb recht op bewijslast in deze en wens een copie van eerdere aanmaningen of pogingen tot inning die mij (tenminste)per post zijn toegestuurd. Wordt hiertoe geen gevolg gegeven dat behoud ik het recht tot de originele betaling van 89euro waarvan ik mij in het geheel niet bewust was dat deze nog niet betaald is.

Met het oog op cyberthreat/phising berichten en malware die momenteel in de omloop zijn wens ik persoonlijk contact in deze omdat deze herinnering een poging tot phising kan zijn. Behoudens voorgaande wil ik vermelden dat ingebrekestelling via mail geen afdoende bewijs is in deze omdat deze per ongeluk of met vrij grote zekerheid in de Spamfilter van de provider terecht zou kunnen komen.

Erwin

Als ik het eerste en orginele betaalverzoek ontvang dan wordt dit normaal betaald.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 10 juli 2017 om 16:03 geantwoord

Beste heer Vijn,

Onlangs heeft u telefonisch contact en heeft u uw klacht gemeld. Zoals ook besproken kunnen wij u helaas niet de gewenste oplossing bieden, waarvoor onze welgemeende excuses.

Doordat u heeft gekozen voor de betaalwijze Afterpay kunt u zich wenden tot deze firma. Dagelijks is deze te bereiken op volgend telefoonnummer; 020- 7230270. Zij kunnen u verder helpen en mogelijke verhogingen op het factuur afboeken.

Nogmaals onze welgemeende excuses dat wij uw klacht niet konden oplossen.

Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door Evijn