Klacht: Kreuzau lamp niet compleet

op 13 juli 2012 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 19-6-2012 lamp Kreuzau (bestelno.1206191302871784) besteld. Heb deze op 25-6-2012 ontvangen.
Het betreft een lamp met rondom elementen met bollen van plexiglas er op. Om alles in elkaar te laten vallen zijn er strips met 3 en strips met 4 bollen er op.
Ik mis van deze lamp 2 van deze elementen waardoor een gat ontstaat, plus nog 1 strip van 4 die kapot is.
Op 26-6-2012 klacht ingediend en dit vervolgens herhaald op 27-6, 29-6, 4-7, 6-7, 10-7 en 13-7. Zonder resultaat en zonder reactie.
En verder moest er 36,53 bijbetaald worden bij aflevering door UPC aan invoerrechten.

Ik ben tevreden met nalevering van 2 strips met 4 bollen en 1 strip met 3.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 19 juli 2012 om 07:58 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com/MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Light in the box beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Kreuzau