Klacht: kredietovereenkomst kan niet gedownload worden

op 09 augustus 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik moet mijn kredietovereenkomst van Wehkamp hebben, deze is helaas niet te downloaden, en mail naar aangegeven mail add sturen is ook naar daagen zonder respons.
Bellen hat oog geen nut om dat de medewerker an het telefoon zegt niets vor mij te kunnen betekenen, en verwijst naar de mail add.

Gewenste Oplossing:

Als ik de volledige kredietovereenkomst bij mij tehuis heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 09 augustus 2017 om 15:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Vervelend dat het niet lukt om de kredietovereenkomst te downloaden.

Indien dit niet lukt via het account raden we aan een e-mail te sturen naar kredietservice@wehkamp.nl, is daar de e-mail ook heen gestuurd? Je zult hierop binnen 3 werkdagen bericht verder antwoord op krijgen.

Excuses voor het ongemak en we zien je reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Heeft op 09 augustus 2017 om 15:42 geantwoord

Dat heb ik al gedaan ook nog steeds geen reactie gehad

Bericht van Wehkamp

3 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor je reactie. Ik heb deze kwestie doorgezet naar de financiële afdeling. Zodra hierover meer bekend is wordt je verder geïnformeerd. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Daphne van Buuren