Klacht: Krediet bestaat wel/niet

op 03 augustus 2012 over Regiobank in de categorie Regionale Banken

Begin dit jaar kreeg ik een brief van de Regiobank dat ik nog steeds een persoonlijk krediet heb bij de Regiobank. Ik wilde geld opnemen en ben naar het regiokantoor in Groningen gegaan. Daar bevestigde men dat ik een krediet heb. Ik kreeg de papieren toegestuurd met o.a. rekeningnummer, bankpas en code voor internetbankieren. Internetbankieren bleek bij mij echter niet te werken. Ik bellen met helpdesk. Daar zei men dat rekening geactiveerd moest worden door regiokantoor. Ik bellen met regiokantoor. Daar zei men: hoofdkantoor moet rekening activeren. Ik weer bellen met helpdesk. Medewerker zei dat rekening niet geactiveerd kan worden. Reden: men heeft nooit de benodigde stukken ontvangen. Kortom: ik heb een soort spookrekening.

Beste oplossing: als RegioBank zonder verdere rompslomp de rekening activeert.
Een na beste oplossing: als hoofdkantoor/helpdesk van RegioBank beter gaat samenwerken met regiokantoor.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Regiobank in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Regiobank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Regiobank

Heeft op 17 maart 2020 om 10:48 geantwoord