Klacht: Krasses en geel verkleurd

op 16 april 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

De pannen die ik in januari aangekocht heb creatif gold krassen wel en verkleuren ,is velemaal nietgelijk op het filmpje het is een en al bedrog ,zijn even veel waard als die van de action!!! Alleen dat die van de action veel goedkoper zijn ,ben heel teluergested bij deze aankoop van de levering tot de cadeao belofte en de kwaliteit zal er nooooooooit iets meer bestellen , ze hebben gewoon mijn geld gestolen groeten Ornella

Als ik de pannen krijg gelijk ze beloven op het filmpje , en dat ze mij nieuwe pannen sturen maar de goeie niet deze!!!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 05 juli 2016 om 09:11 geantwoord

Beste Klant,

Naar aanleiding van uw klacht is er reeds contact geweest met de klantenservice. Deze heeft voor u een label verstuurd voor een gratis omruiling.

Helaas hebben wij deze nooit ontvangen, om u te voorzien van een nieuwe pannen set ontvangen wij graag uw pannen retour.

Team Tommy Teleshopping.

Heeft op 05 juli 2016 om 11:55 geantwoord

Hoe kan ik je de pannen retourneren en wzt kost het mij

Alle klachten die gemeld zijn door Cetina