Klacht: Krassen op zwart laminaat aanrechtblad

op 03 juli 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Anderhalf jaar geleden hebben wij een zwart laminaat aanrechtblad van Ikea in onze keuken gekregen. In het begin super mooi, dat zwart. Maar nu komen er steeds meer krasjes en doffe plekken op het aanrecht. Uiteraard snijden wij op een snijplank en doen we geen dingen waarvoor een aanrecht niet bedoeld is. Onderhoud heb ik volgens voorschrijven gedaan: met een sopje en niet met bijtende producten.

Ik ben tevreden wanneer mijn aanrecht er weer uitziet als toen hij geplaatst werd, zonder krassen en plekken. Wanneer er een middel voor is om dit te verwijderen, wil ik dit zeker proberen. Anders wil ik graag kijken naar een passende oplossing.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 18 juli 2016 om 12:10 geantwoord

Hej Kim,

Zonde dat het werkblad niet meer zo mooi is als voorheen :( Verstandig dat je hier melding van maakt. We raden je aan om het volgende contactformulier in te vullen: http://cccnservice.ikea.com/direct.aspx?ug=4&N=1690 We kunnen dan een melding voor je aanmaken.

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Kim1988