Klacht: Krassen op glas

op 10 augustus 2017 over Fossil in de categorie Juweliers

Ik heb een fossil Q marshal 1388 gekocht in mei 2017. Het horloge heb ik alleen voor het net aan. Nu heb ik krassen op het glas. Je kan verwachten van een horloge van 249,- dat er een soort gorilla glass in zit. Gaarne oplossing. Wat mij ook verbaast dat de horloges nu wel erg goedkoop aangeboden worden.(175,-) Bij kish.nl.

Een oplossing of compensatie.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fossil over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fossil een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fossil

Heeft op 11 augustus 2017 om 12:32 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend te vernemen dat er krassen op het glas zitten. Helaas moet ik u mededelen dat het glas geen onderdeel is dat onder de garantie valt. Dit is geen gorilla glass, maar een scherm, zoals ook bij een telefoon.

Wellicht zitten er echter geen krassen in het scherm, maar in het beschermfolie dat standaard op het horloge zit. Het kan zijn dat het niet zichtbaar is dat er een folie op zit. Misschien zijn de krassen weg als u het folie eraf haalt?

Janieck Scholten

Fossil Customer Service

Heeft op 11 augustus 2017 om 12:41 geantwoord

Beschermfolie is verwijderd. De hedendaagse mob tel heeft krasbestendig glas. Ik had meer verwacht van een horloge van 250,-.
Fossil heeft tijdenlang de prijzen vast gezet en nu ineens 30% korting??

Bericht van Fossil

2 dagen geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie. U kunt het horloge opsturen naar ons reparatiecentrum. Wellicht valt er iets onder coulance te regelen. Wat betreft de korting, binnenkort worden de nieuwste generatie Smartwatches geïntroduceerd met als gevolg dat de voorlaatste modellen goedkoper worden aangeboden. Met vriendelijke groet, Janieck Scholten Fossil Customer Service

Reactie van de melder van de klacht Bas Taselaar

13 uur geleden - Bedankt voor uw aanbod. Als u "wellicht" coulance zou bieden komt er weer een kras gevoelig glas in. Is voor mij niet interessant. Een prijs val van 30% vindt ik nogal drastisch. Dat geeft wel een waarschuwing voor nieuwe kopers. Helaas zal ik dus geen Fossil producten meer kopen. Mvgr, Bas Taselaar

Alle klachten die gemeld zijn door Bas Taselaar