Klacht: krasschade

op 30 november 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

doordat het hoesje van mijn samsungmobiel, edge 7 kraste, hebben ze bij dynafifix hebben ze de volledige beeldschermmodule vervangen. wij hebben daar zo onze twijfels over. we hebben voor de hele reparatie 359,81 betaald. we kregen van t-mobile ook nog een verhaal terug dat er stof achter het scherm zou zitten. al met al vinden wij dat vreemd bij een nieuw mobiel. de hoesjes zijn uit de markt genomen, daarom voelen wij ons niet prettig, omdat de krassen door de hoesjes ontstaan zijn.

als we het reparatiegeld retour krijgen.
de hoesjes zijn inmiddels uit de markt genomen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Dynafix

6 maanden geleden - Geachte klant, We hebben uw toestel samen met de cover binnengekregen en zowel aan de binnenzijde van de cover als op het scherm van uw toestel zat een kras op exact dezelfde plek. Dit betekend dat er duidelijk iets tussen de cover en het toestel heeft gezeten waardoor de kosten van de reparatie niet vergoed worden. U mag heirover uiteraard altijd contact opnemen met de fabrikant welke verantwoordelijk is voor de richtlijnen en de garantie. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynafix nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 22 december 2016 om 09:25 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door chehade