Klacht: Kraslaagje

op 14 september 2016 over Bladcadeau in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het kraslaagje van mijn kaart (silver)om de persoonlijke code te tonen was heel moeilijk te verwijderen.
Ik heb toen een schaar gebruikt, maar toen was de code ook weg, dus nu kan ik de kaart niet activeren.

Gewenste Oplossing:

Als ik een nieuwe kaart krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bladcadeau over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bladcadeau in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bladcadeau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bladcadeau

Heeft op 16 september 2016 om 14:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Holtus