Klacht: Kraslaag met code weg

op 11 oktober 2016 over Bladcadeau in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De kraslaag met code ging er maar moeilijk af. Met een schaar verwijdert maar toen was ook de code weg. Ik heb 2 kaarten. Bij de tweede ging het gelukkig wel goed.

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe code voor de ongebruikte kaart.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bladcadeau over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bladcadeau in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bladcadeau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bladcadeau

Heeft op 12 oktober 2016 om 09:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Vos,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u uw persoonlijke code niet meer kunt lezen.

Uiteraard helpen wij u graag verder, maar zonder gegevens van uw BladCadeau gaat dit uiteraard een beetje lastig. Wilt u daarom uw streepjescode mailen naar webcare.nl@sanoma.com inclusief korte uitleg. Wij activeren uw code dan zo snel mogelijk.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door martijn.vos