Klacht: kraskaarten actie

op 23 augustus 2016 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Ik ontving vorige week een kraskaart.
Op de website stond dat ik helaas geen prijs had gewonnen maar wel met diezelfde kraskaart ( voor 24 augustus ) op een artikel 50% korting zou krijgen.
Ik doe dat dus vanmiddag en wat denk je ? Men zegt bij Deka in Putten dat het niet geldt!
Wat een blamage! Houdt dan geen dergelijke acties!

Als jullie waarmaken wat je belooft.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 04 oktober 2016 om 11:36 geantwoord

Deze melding is reeds afgesloten op 30-08, maar is per abuis niet op deze website afgesloten. Hierbij sluit ik het alsnog af. Excuses voor het ongemak.

///

30 augustus 2016 09:08
Wat een vervelend voorval meneer Waaijenberg. Dit moet vast een misverstand geweest zijn want de acties waren in al onze winkel verkrijgbaar.
Maar het is wel zo dat we per week een ander artikel in de actie hadden. In de laatste week was dat de Cavatini Hugo wijnen.
Voor het ongemak bied ik u van harte een klantvriendelijke attentie aan. Wilt u in de winkel even vragen naar de supermarktmanager meneer Buitink? Graag tot ziens in de winkel.

Alle klachten die gemeld zijn door 1969Mw