Klacht: Kras op tablet homebutton

op 26 juli 2017 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Een Galaxy Tab S3 besteld die na het uitpakken toch te klein bleek te zijn.

Geen probleem zou je denken netjes inpakken en weer terug sturen. Helaas bij Belsimpel werkt het niet zo. De technische afdeling heeft een minuscuul krasje op de homebutton ontdekt..

De tablet is maar kort uit de doos geweest en extreem voorzichtig behandeld. Dit echt hele kleine krasje is waarschijnlijk zichtbaar met een microscoop en speciaal licht of ze hebben misschien per ongeluk de foto’s verwisseld. In ieder geval was er bij het verzenden bij mij geen enkel krasje hoe klein ook met het blote oog zichtbaar.

Voor het opsturen zelfs nog even wat foto’s gemaakt waar ook duidelijk op te zien is dat er geen kras is te bekennen. Maar goed deze foto’s zijn natuurlijk niet met “speciaal licht of een zoomlens genomen..

Zojuist telefonisch contact gehad en te horen gekregen dat ze de foto gaan bekijken en daarna binnen 3 dagen met een uitslag komen. Het ontdekken van het krasje koste nog geen uur, ik ben benieuwd wat ze nu precies gaan doen.

Het mag duidelijk zijn dat ik totaal niet tevreden ben over de gang van zaken. Hoe kan je op deze manier met je klanten om gaan. Zo durft toch niemand meer iets bij je te bestellen? Te zien aan de andere klachten ben ik niet de eerste, goed bezig zou ik zeggen.

Het product gewoon retour wordt genomen zoals het hoort. Er waren geen krasjes zichtbaar en de tablet is maar kort uit de doos geweest.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 04 september 2017 om 16:14 geantwoord